Właściwe produkowanie materiałów reklamowych (albumy oraz foldery)
Reklama dzieli się na rozmaite typy, jakie kwalifikuje się ze względu na jej przeznaczenie jak także na to do jakiej grupy internautów ma być ona skierowana. W związku z tym wyróżnia się na przykład reklamę audio, naoczną czy audiowizualną, jak też wiele innych, jednak statystyki wskazują jasno, że na ludzi najporządniej działa reklama wizualna, nawet jeśli nie są oni wzrokowcami. Reklama wizualna z kolei podlega następnym podziałom, wyróżnia się na przykład billboardy, plakaty czy ulotki, niemniej jednak nie tylko – wchodzi w to bezsprzecznie także reklama telewizyjna czy internetowa przez nagrywane i emitowane filmiki. Pomimo, że dzisiaj większość ludzi ma dostęp do Internetu i sieć stała się drugim życiem wielu z nich, to nadal na wysokim poziomie popularności oraz efektywności znajduje się reklama wizualna w postaci ulotek oraz plakatów, jakie dostają się bezpośrednio do rąk przypuszczalnego klienta lub wprost bombarduje się go nimi na ulicach, w sklepach i wszędzie gdzie tylko jest ku temu okazja.
Audyt marki
Ta schematyczna reklama pewnie zawsze będzie atrakcyjna, a wszystko w następstwie tego, że najłatwiej trafia do niezainteresowanych na pierwszy rzut oka konsumentów. Sposoby na dotarcie do konsumenta, bezsprzecznie potencjalnego kontrahenta są nadzwyczaj przeróżne. Są tacy, którzy wyraźnie wyspecjalizowali się w tej dziedzinie i nadzwyczaj poprawnie wiedzą z jakim produktem powinni kierować się do jakiej grupy osób i w jaki sposób, a wobec tego jaką formę reklamy wykorzystywać. Bywa tak, że konkretny typ reklamy nie trafi do odbiorców, ponieważ wybraliśmy po prostu zły model, z drugiej strony bywają takie rodzaje reklam, które trafią do każdego. Do takiego typu reklamy należą na przykład ulotki, plakaty lub billboardy marketingowe.